Denise

2012-01-17 17:50:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej bloggen sorry jag inte skrivit något på länge :(
men ska berätta lite vad som har hänt och sånt..
Ja det började ju med att vi skulle åka och tilla på Harley han var sjukt fin och mysig :) men när vi åkte hem så kom det ett mail till Sofia att han är sold :( så han blir inte vår :(( såklart blev vi inte så glada men det är bara att bilta ihop och gå vidare, Vi tittade på många fina hästar hittade en as fin c-ponny :D men vill ju ha en stor häst som jag inte växer ur :/ http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=571979 fyfan säger jag bara att inte den kunde vara en stor och biligare :( skulle varit en dröm då :D ja men efter mycket letande hittade vi många att väja i mellan vi ska åka och prov rida när vi kan och massor sen har jag inte gjort så mycket mer tittat på One tree hill hela tiden typ xd varit med Celina och Sofia :) men skriver mer när jag vet vad jag kan skriva ;)
FUCKING FIN PONNY <333 GE MIG NU ASSÅ <33
// Denise

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu