Denise - Film

2012-01-04 02:43:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsannnnnn blöggen :P just tittat på A walk to remember så sorlig har sett den 20 gånger men lika ledsen varje gång efter, Men i dag skrattade jag bara för att Malin bölade så jävla mycket haha xD typ döör som jag skrattade jag fick så ont i magen så det inte var sant hahahah sen blev Malin pissig och när hon ställde sig upp skrattade jag än och hon kissade nästan på sig för hon började skratta så kunde inte jag sluta efter det typ hahaha xD ska till Helge i mån och hälsa på han :) få hoppas han gillar mig/ gillar varandra :) anas är det ju skit. Får ta och se på ett till avsnitt av One tree hill inan jag dör älskar den serien har gått och lagt mig vid 06:00 på morgonen sovit till 14:00 ike bra :/ men måste se så vad ska man göra kan inte sluta titta på det xD men söv så göött nu <3 //Denise Söta bilder på Helfe

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu