Denise

2012-02-11 23:15:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej!
Idag har jag ridit och red Fakir i skritt och typ 2 minuter trav hade verkligen inte orken haha xd kände inte mina ben så jag hoppade av och lät Matilda rida lite men hon galopperade inte haha TÖNT xd men jag fick hoppa upp på kent i stället och det var lite roligare för jag fick beröm :DD han är alltid så seg i galoppen så jag skulle galoppera lite hehe så var han lat och ville inte fatta galopp så fick jag ta dressyrspöt och han fattade såklart galopp men fy fanvad sakta det gick men så efter 1 minut var han jätte fin och hade bra fart och den höl hela tiden blev verkligen stolt över han och mig red kanske i 1 timme men skrittade mest xd Fakir var pigg men jag orkade faktiskt inte xd men på kent gjorde jag haha ne men vi gick upp och åkte sen hem har tyvärr inte några bilder eller filmer men någon dag kommer det här är lite bilder från förra månaden :P
Tema kort foto av : Denise mig ;) Nico och Mylo Foto:jagFakir foto: JagEn häst vi varit och tittat på som heter Qulina Jag och FakirHar blivit Faster också till denna fina tjejen Nicole
Min finaste<3Jag och roxy tolkar :DJag och fakir Nico Roxy Nico och IdunFinaste Nicole <3
bye bye see you later

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu